• Kérdése van?
  • Tel./Fax: 52/ 347426
  • Mobil: 06/ 20-9-377-286
  • info@drmilesz.hu

Szállítás

1) A szállítási költség a vásárlót terheli. Ennek összegét a megrendelés során, annak
    véglegesítése és elküldése előtt már pontosan megismeri a vásárló.

Szállítási díjak:

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, csomag automatába történő szállítással, bankkártyás fizetéssel: bruttó 950 Ft

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, bankkártyás fizetéssel: bruttó 1800 Ft

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, csomag automatába történő szállítással, előre utalás esetén: bruttó 950 Ft.

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, csomag automatába történő szállítással, utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 1 150 Ft.

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, előre fizetés esetén (átutalás):
bruttó 1 800 Ft.

FOXPOST csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 1 980 Ft.

Bankkártyás fizetés MPL szolgáltatással, házhozszállítással  2 kg-ig 2915 Ft

Bankkártyás fizetés MPL szolgáltatással, házhozszállítással  5 kg-ig 3275 Ft

Előre utalással MPL szolgáltatással, házhozszállítással  2 kg-ig 2915 Ft

Előre utalással MPL szolgáltatással, házhozszállítással  5 kg-ig 3275 Ft

MPL szolgáltatással, házhozszállítással utánvéttel 2 kg-ig 3810 Ft

MPL szolgáltatással, házhozszállítással utánvéttel  5 kg-ig 4170 Ft

Bruttó 15 000 Ft termékérték fölött, a fizetés módjától függetlenül:  ingyenes

Amennyiben a csomag mérete eltér a megrendeléskor kiválasztott szállítási módban leírt mérettől, a szállítás költsége változhat a megrendelés visszaigazolásához képest, a szállítási költség változása miatt.


2) Az árut a megrendelést követően a csomagküldő futárral kézbesítjük minden esetben.

    A csomagok kézbesítése házhozszállítás esetén, munkanapokon történik 8-17 óra közötti
    időszakban. Amennyiben a csomagküldő futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a
    csomagról értesítést küld e-mail és sms útján, ill. sikertelen kézbesítés esetén a
    csomagküldő a megjelölt időpontban újból megkísérli a kiszállítást, vagy egyeztethet a
    kiszállítás alkalmas időpontjáról. A csomagküldő futár nem kötelezhető időpont
    egyeztetésére.
    Az át nem vett csomagokat a csomagküldő visszaszállítja az Eladó részére, és a szállítási
    költségét az Eladó a Megrendelőre terheli. A visszaküldött csomag ismételt küldését
    kizárólag a csomag- és szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll az Eladó
    módjában elindítani, ismételt szállítási költségen.

    FOXPOST csomag automatába történő szállítás esetén általában három-négy munkanap a  
    kiszállítási idő.  Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, a FOXPOST SMS-ben vagy
    Viber üzenetben értesíti a címzettet.

    A FOXPOST 3 naptári napig őrizi csomagokat az automatákban. A 3 napos időtartamba a   
    hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc             
    pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. A Futárok 
    ezen időpont után kiveszik a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben
    szereplő időpontig átvegye a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy
    ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan
    meghosszabbítódik az átvételi idő.

   Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FOXPOST sms-ben értesíti a címzettet. Az
   üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő
   ajtaját.
   Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó
   családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
   A kiszállítást megelőzően a FOXPOST sms-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési
   időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő
   munkanapokon. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás
   napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel él, a két kiszállítási
   kísérlet közül egyet felhasználta.

   Az utánvét összegét az automatáknál bankkártyával (FOXPOST esetén), házhoz szállítás esetén a futárnál
   készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.

  

3) Az áru átvételekor csomagküldő futár átvételi bizonylatot készít, amelyet az Eladó az    
    eladás bizonylatai részeként tárol. Az átvételi bizonylat tartalmazza az alábbiakat:

        a) Átvevő neve, aláírása
        b) Átvétel helyszíne,
        c) Átvétel időpontja

4) A jóváhagyott, teljesítésre átadott megrendeléseket az Eladó a következő naptól számított
    2-5 munkanapon belül vállalja csomagküldő futár igénybevételével kézbesíteni.

5) Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó  
    haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel e-mail vagy telefon útján a további
    egyeztetés érdekében. Ennek sikertelensége esetén a megrendelést az Eladó érvénytelennek
    nyilvánítja és törli.

6) Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén az Eladót
    kártérítési kötelezettség nem terheli.

7) Eladó akciós jelleggel, meghatározott időszakokban eltekinthet a szállítási költség
    megrendelőre való terhelésétől. Erről minden esetben a megrendelés leadásakor
    tájékozódhat, az akció időtartamára vonatkozó megjelöléssel együtt.

8) Eladó hétvégén és ünnepnapokon zárva tart, ezeken a napokon sem megrendelés-
    teljesítést, sem szállítást  nem végez.

9) Vásárló a terméket tartalmazó csomag átvételekor a csomagoláson látható nyilvánvaló
    sérülések esetén kérheti jegyzőkönyv felvételét a csomagküldő futártól. A szállításból eredő
    reklamációkat jegyzőkönyv hiányában Eladó nem tud elfogadni.