• Kérdése van?
  • Tel.: 06 52 418 881
  • Mobil: 06 20 937 7286
  • info@drmilesz.hu

Szállítás

1) A szállítási költség a vásárlót terheli. Ennek összegét a megrendelés során, annak véglegesítése és elküldése előtt már pontosan megismeri a vásárló.

Szállítási díjak:

FOXPOST és Z-box csomagautomatába és Z-pont átvevőhelyre történő szállítással, bankkártyás fizetéssel: bruttó 950 Ft

FOXPOST-PacketaGroup csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, bankkártyás fizetéssel: bruttó 1800 Ft

FOXPOST és Z-box csomagautomatába és Z-pont átvevőhelyre történő szállítással, előre utalás esetén: bruttó 950 Ft.

FOXPOST és Z-box csomagautomatába és Z-pont átvevőhelyre történő szállítással, utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 1 150 Ft.

FOXPOST-PacketaGroup csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, előre utalás esetén (átutalás): bruttó 1 800 Ft.

OXPOST-PacketaGroup csomagküldő szolgálattal, házhozszállítással, utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 1 980 Ft.

Bankkártyás fizetés MPL szolgáltatással, házhozszállítással  2 kg-ig 2915 Ft

Bankkártyás fizetés MPL szolgáltatással, házhozszállítással  5 kg-ig 3275 Ft

Előre utalással MPL szolgáltatással, házhozszállítással  2 kg-ig 2915 Ft

Előre utalással MPL szolgáltatással, házhozszállítással  5 kg-ig 3275 Ft

MPL szolgáltatással, házhozszállítással utánvéttel 2 kg-ig 3810 Ft

MPL szolgáltatással, házhozszállítással utánvéttel  5 kg-ig 4170 Ft

Bruttó 15 000 Ft termékérték fölött, a fizetés módjától függetlenül:  ingyenes

Amennyiben a csomag mérete eltér a megrendeléskor kiválasztott szállítási módban leírt mérettől, a szállítás költsége változhat a  megrendelés visszaigazolásához képest, a szállítási költség változása miatt.


2) Az árut a megrendelést követően a csomagküldő futárral kézbesítjük minden esetben.

A csomagok kézbesítése házhozszállítás esetén, munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben  a csomagküldő futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést küld e-mail és sms útján, ill. sikertelen  kézbesítés esetén a csomagküldő a megjelölt időpontban újból megkísérli a kiszállítást, vagy egyeztethet a kiszállítás alkalmas  időpontjáról. A csomagküldő futár nem kötelezhető időpont egyeztetésére.
Az át nem vett csomagokat a csomagküldő visszaszállítja az Eladó részére, és a szállítási költségét az Eladó a Megrendelőre terheli. A visszaküldött csomag ismételt küldését kizárólag a csomag- és szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll az Eladó módjában elindítani, ismételt szállítási költségen.

FOXPOST és Z-box csomagautomatába és Z-pont átvevőhelyre történő szállítással esetén általában három-négy munkanap a  kiszállítási idő.  Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, olletve az átvevő helyre a FOXPOST-PacketaGroup SMS-ben vagy Viber üzenetben értesíti a címzettet.

A FOXPOST-PacketaGroup 3 naptári napig őrizi csomagokat az automatákban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. A Futárok ezen időpont után kiveszik a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvegye a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítódik az átvételi idő.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FOXPOST-PacketaGroup sms-ben értesíti a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a  küldeményt.
A kiszállítást megelőzően a FOXPOST-PacketaGroup sms-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a  kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel él, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználta.

Az utánvét összegét az automatáknál bankkártyával (FOXPOST-PacketaGroup esetén), házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett. 


3) Az áru átvételekor csomagküldő futár átvételi bizonylatot készít, amelyet az Eladó az eladás bizonylatai részeként tárol. Az átvételi bizonylat tartalmazza az alábbiakat:

        a) Átvevő neve, aláírása
        b) Átvétel helyszíne,
        c) Átvétel időpontja

4) A jóváhagyott, teljesítésre átadott megrendeléseket az Eladó a következő naptól számított 2-5 munkanapon belül vállalja csomagküldő futár igénybevételével kézbesíteni.

5) Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a  vevővel e-mail vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében. Ennek sikertelensége esetén a megrendelést az Eladó  érvénytelennek nyilvánítja és törli.

6) Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén az Eladót kártérítési kötelezettség nem terheli.

7) Eladó akciós jelleggel, meghatározott időszakokban eltekinthet a szállítási költség megrendelőre való terhelésétől. Erről minden esetben a megrendelés leadásakor tájékozódhat, az akció időtartamára vonatkozó megjelöléssel együtt.

8) Eladó hétvégén és ünnepnapokon zárva tart, ezeken a napokon sem megrendelés-teljesítést, sem szállítást  nem végez.

9) Vásárló a terméket tartalmazó csomag átvételekor a csomagoláson látható nyilvánvaló sérülések esetén kérheti jegyzőkönyv  felvételét a csomagküldő futártól. A szállításból eredő reklamációkat jegyzőkönyv hiányában Eladó nem tud elfogadni.

Kedves Vásárlónk!  Webáruházunkban FOXPOST szállítási módszer választásánál 2025. 03. 05-től a FOXPOST csomagautomaták mellett a Packeta magyarországi hálózata is megjelenik Z-BOX csomagautomaták és Z-Pont átvevőhelyek formájában, csomagodat ezekbe az átvételi pontokba is kérheted. Ezen szállítási formák együttesen a FOXPOST – Packeta Group szállítási lehetőség választásával érhetők el a rendelési folyamatban. Az egyes átvételi pontok egymástól eltérő szolgáltatásokkal rendelkeznek, amelyekről részletes tájékoztatást az adott helyszín kiválasztása során, annak leírásában találsz.  Milyen új információkat tartalmaz a FOXPOST által fejlesztett új átvételi pont választó oldal?  • Az átvételi pontok neve kiegészül az átvételi pont típusával (FOXPOST, Z-BOX, Z-Pont)  • Ikonok formájában megjelennek az átvételi ponton elérhető fizetési lehetőségek (készpénz, bankkártya, Packeta applikáció, fizetési link)  • Az átvételi pontokat lehet szűrni az alábbi feltételek szerint:  o Átvételi pont típusa (FOXPOST, Z-BOX, Z-Pont)  o Nyitvatartás (Non-stop, szombaton nyitva, vasárnap nyitva)  o Elérhető szolgáltatások (csomagfeladás- és átvétel, csak csomagfeladás)  o Fizetési lehetőségek (készpénz, bankkártya, Packeta applikáció, fizetési link)  A szűrési feltételek beállításával a saját igényeidnek megfelelően tudsz átvételi pontot választani.   A Z-BOX-okból és a Z-Pontokon a FOXPOST csomagautomatáktól eltérő módon tudod átvenni a csomagodat, illetve fizetni az utánvétet. Erről részletes tájékoztatást a https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat oldalon, az adott átvételi pontnak megfelelő részben találsz.  Hogyan tudod átvenni a csomagodat Packeta automatából (Z-BOX-ból)? Ha csomagod Z-BOX-ba érkezett, átveheted a Packeta app segítségével vagy átvételi jelszóval a kezelőpanel felületén. Amennyiben az applikációs megoldást választod, a Z-BOX-hoz érve kapcsold be a telefonodon a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyisd meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja a készülékedet a Z-BOX-szal, majd kinyitja a csomagodat tartalmazó rekeszt is. Ha nem a Packeta applikáció segítségével szeretnéd átvenni a csomagot, az átvételi értesítőben megkapott jelszót kell megadnod a Z-BOX kezelőpaneljének segítségével. Ha utánvétes a csomagod, két megoldás áll rendelkezésedre: használd az applikációt vagy az átvételi értesítőben megkapott linken keresztüli fizetési lehetőséget. A különböző átvételi pontokon a tárolási idők eltérőek lehetnek.  Hogyan tudod átvenni a csomagodat Packeta átvevőhelyen (Z-Ponton)? Ha csomagodat átvevőhelyre kéred, csupán meg kell adnod a jelszót a csomag átvételéhez a átvevőhely alkalmazottjának. Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheted készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretnél értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezd ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonodra. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudod fizetni az összeget. Z-Pontokon a csomagodat 7 naptári napig tárolják, amelyet még 2 alkalommal, 7-7 nappal lehet meghosszabbítani.  Ha a csomaggal kapcsolatban kérdésed vagy problémád merül fel, továbbra is az átvételi helynek megfelelő szolgáltató Ügyfélszolgálatát kell hívnod.